Frågor!

Hej jag hade fått lite frågor av en tjej som heter Jessica!
Jag tänkte svara på dom nu så, Njut nu. Haha XD

1. Har du haft långt hår? Svar: Japp, Jag hade långt hår när jag gick i fyran, Det var typ ner över axlarna  men sedan så klippte jag av det...
2. Går du i någon sport? Nej tyvärr inte, Jag går bara på teater, Piano och scouter! Men jag har gått på fotboll... Länge, Länge sedan!
3. Ditt favoritdjur? Jag älskar hundar och.. detta kan låta konstigt men mitt favorit djur är nog hermeliner, inte för att jag har några men dom är sjukt söta, haha!
4. Favoritbloggare ? Det är många men så klart så beundrar jag min kusin Lisas fina blogg! Jag tycker också om denna bloggen: Zarish.blogg.se
5. Din idol/idoler ? Swedish house maffia, Zara Larsson, Adel, ISAK DANIELSON och många fler! :)
6. Coolaste sporten du vet ? Innebandy och Tennis.
7. Vad tycker du det bästa med att leva är ?
Jag älskar att sjunga och spela teater! Så det bästa med livet är nog att få stå uppe på scener och visa vad man kan, Jag älskar att visa för andra vad jag kan! Jag tycker nog också att det bästa med livet är att LYSSNA på musik! haha det finns egentligen massor som är det bästa med livet liksom :D
 
/tack Jessica! <3

Kommentarer
Postat av: Jessica ;)

Varsågod xD <3

2012-12-14 @ 20:18:32
URL: http://mittmotorcykelliv.devote.se
Postat av: Anonym

:D

2012-12-21 @ 13:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0